FSGS عود پس از پیوند کلیه: باید چه کار من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS عود پس از پیوند کلیه: باید چه کار من

FSGS عود پس از پیوند کلیه: چه باید DoKidney پیوند یک درمان موثر برای نارسایی کلیه ناشی از FSGS است. با کمک این عملیات، بیمار ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید. با این حال، برای بسیاری از بیماران آن ها هنوز هم سیستم ایمنی بدن دچار کمبود با کمپلکسهای ایمنی مضر پس از پیوند، به طوری که بیماری خود را آسان به عود است. سپس، چه باید بیمار اگر بیماری خود را بعد از پیوند کلیه عود؟
به صراحت بگویم، به عنوان یک بیمار شما باید بیش از حد نگران نباشید، نکته کلیدی برای شما این است برای پیدا کردن یک درمان جایگزین برای کنترل بیماری خود را به موقع.
در طب غربی، هیچ درمان خاصی برای مقابله با عود بیماری کلیه در پیوند کلیه در دسترس است. خوشبختانه، ما درمان موثر برای چنین مواردی در طب چینی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده توسعه داده اند. تحت این درمان، پیوند دوم یا دیالیز می تواند اجتناب شود.
به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بسیاری از بیماران بی خطر است. این می تواند کلیه جدید از آسیب بیشتر و تنزل محافظت می کند. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند عملکرد کلیه ترویج و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن.
بنابراین به عنوان یک بیمار FSGS، اگر بیماری خود را بعد از پیوند کلیه عود، شما باید نگرانی بیش از حد، فقط در نظر گرفتن درمان مناسب در زمان، کمک خواهد کرد که شما را به کنترل بیماری خود را یک بار دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای عود FSGS پس از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: